31. desember 2010

Godt Nyttår alle sammen!!

Ja folkens, da er årets siste dag her. Jeg går alltid med blandede følelser inn i det nye året, skjønner ikke hvorfor men årets siste dag har jeg alltid vært deprimert. Jeg har sittet mange nyttårsaftener alene, og det har ikke gjort meg NOE. Jeg skal være ærlig nå og si at jeg bare skjønner ikke hvorfor alle skal være så glade.. hvorfor egentlig.. hvorfor er denne dagen den dagen hvor alle skal feste og være så enormt glade? Od dette feires med alkohol??? Fordi vi blir et år eldre.. fordi vi får gråere hår og rynker?
JA, jeg lurer virkelig på hvorfor man skal være så glad denne dagen ? Eneste grunnen jeg kan komme på er at man er sammen med gode venner.
Mange er sikkert uenige med meg i dette, men dette er mine tanker om dette. Så jeg sender derfor en tanke til ALLE som sitter alene idag, alle som er deprimerte idag og alle andre dager. Alle som har alkoholiserte foreldre/barn/venner. Håper dere kommer dere igjennom denne dagen med fred i <3 deres.

Uansett så vil jeg jo føye meg i rekken og ønske dere alle et riktig Godt Nyttår !
Håper dere vil stikke innom bloggen min i 2011 også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar