1. januar 2011

Første dagen av 365...


Ja da er årets første dag snart over... jeg hadde en veldig koselig kveld igår og følte meg faktisk ikke særlig nedenfor og "hurra" for det :)

Idag har dagen blitt tilbringt på sofaen, foruten en liten stund vi hadde besøk av en herlig familie fra Latvia. Ble litt kaker og kaffe da :)

Det nye året starter rolig, men jeg tror og har en følelse at dette året vil bli ganske så travelt. Vi har mange planer om å reise i år. Vi håper at vi får til å reise til Las Vegas i 4 uker, så Poros i september, jentetur med kusinene til min samboer, Liverpool tur med ei jente som skal lære seg gangetabellen først :) En konfirmant i familien. Så hadde jeg skravert med rødt på kalenderen nedenfor så hadde den blitt ganske rød ja :)
Og jeg håper og tror det blir endel baking og at jeg blir flinkere og utvikler meg masse i dette året.
Drømmer vel om et lite kakekurs også :)

Nå er det natta snart her, dere får sove godt og nyte siste fridagen imorgen.

klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar