16. mars 2011

Grønn kake... forberedelser...

Fikk ikke tatt særlig bra bilde av kaka ferdig, så jeg må ta det imorgen... men jeg tok litt bilder underveis...
Her er den grønnfarva jeg fikk på kaka.. skulle nok hatt i mere farve, men jeg var nok litt redd for at det skulle bli FOR mye... farver har en tedens å forandre seg etter en stund... men dette var første gangen jeg har gjort dette da :)

 Her har jeg fylt de med eggedosiskrem og vaniljekrem. Husk at vaniljekrem smelter marsipan ( ikke erfart det med sukkerpasta da, men nå får vi prøve )
Etterpå hadde jeg en smørkrem over før jeg trekte den med sukkerpasta. 
 Tror jeg prøver å ta et bedre bilde imorgen så får dere se hvordan den ser ut når jeg har skjært i den.

Blir spennende å høre hva damene på jobben sier, de er ærlig fra stortåa av... :) De legger ikke noe imellom når jeg spør .) Og det er jo det jeg lærer å bli en bedre baker av .)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar