27. mars 2011

Uttesting av oppskrifter...

Jeg har nok ikke oppdatert siden min her så mye som jeg ville, men det har vært stille på kakefronten.
Så i den grad jeg har orket så har jeg testet ut endel oppskrifter jeg har sett på nettet.

Dette er Ingelings vaniljekrem, kjempegod å ha i sjokoladekake. Lett å lage også :) Jeg kan legge ut oppskrft her om det er av interesse :)
 Dette er noe som heter Melting Moments... disse fikk jeg servert da jeg var i Las Vegas ved juletider, de smelter i munnen .) Måtte bare prøve den oppskrften. Veldig lett å lage, kan ligne på disse "potetmelstoppene" vi lager her i norge, men med en strammere smak.
 Dette er en ostefromasjekake med brownies bunn. Vi har et besøksbarn noen helger og mamman ville lære hvordan denne ble laget. Så jeg prøvde så godt jeg kunne å foklare hvordan den blir laget. Hun valgte selv en kiwi gele fra Latvia og pynt med Kiwi. Som egentlig er en dårlig ide`... isåfall må du la den stå i formen til den serveres. For saften fra kiwièn gjorde at fromasjen smeltet litt. Man lære så lenge man lever :) Men regner med den smakte godt :) 

Har noen få kaker fremover så håper dere titter innom av og til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar