1. april 2011

Kundesenterkake....

Fikk oppdrag fra en venn at hun ville gjerne ha med kake til sine kollegaer i sin avdeling. Spurte henne hva hun ønsket... noe som har med kundesenter å gjøre sa hun.. og jeg gikk i tenkeboksen, leita etter bilder på nettet.. INGEN callsenter kaker.... jaja... la ut på forumet at jeg trengte hjelp.. Silvia fra Nederland ( utrolig flink kakedame!!! ) kom med denne ideen... hun foreslo modellering av mennesker og hadde jeg vært raskere med forskjellige ting så hadde det kanskje blitt noe mer.. men når sant skal sies så synes jeg denne kaka ble bra slik den er. Jeg hørte på Anne Briths ord til meg: Less is More!! Ikke overpynt kakene... så jeg så på kaka og fant ut at denne er ferdig :)
Og Lise ble fornøyd :)
Samme ble vistnok kollegaene hennes :) "Beste sjokoladekaka" hun ene hadde smakt, fikk tilogmed mail med tilbakemeldinger. DET er morro det skal jeg si dere :)
Det er Annas sjokoladekake med hjemmelaget vaniljekrem, kjøpevanilkekrem med 2 plater sjokolade smeltet i, sjokolade Fudge frosting, og en blanding av marsipan og SP.
Skillevegger, bord, stol, tastaturer og skjerm laget i SP og marsipan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar