24. april 2011

Linneas Dåpskake 240411

Linnea er datter av min samboers kusine, så da de spurte om jeg ville lage kaken ble jeg kjempeglad :) Dåpskaker er morsomme kaker å lage. Man bruker lang tid til pynten, men gu så morro å sitte på kveldene og bare pusle litt med pynt. Hadde jeg kunnet kjøpt ferdige bunner hadde jeg gjort det, jeg er ikke SÅ glad i å bake, men man vil jo ha noe som smaker godt inni da :)
Denne er Annas sjokoladekake, Tingelings hjemmelagede vaniljekrem, kjøpt vaniljekrem med smeltet kokesjokolade. Sjokolade Fudge Frosting rundt og sukkerpasta som trekk. Denne gangen er all pynt også laget av sukkerpasta. Klossene er laget av Cereal Treats... nei... her heter det Rice Crispys :)

Her er resultatet :) Er ganske fornøyd selv da :) sleit litt med trekket fordi jeg kuttet meg i fingeren da jeg skulle kutte grønnsaker til middagen. Så det ble plaster, papir rundt og så plasthanske :)Heldigvis var all pynt ferdig :)




Gratulere med dagen Linnea :) Vi gleder oss til å følge deg og Isabelle i årene fremover :)
Klem fra oss !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar