3. april 2011

små tips...

Jeg har lenge ønsket meg et slik ostefat , slik at når jeg pynter kaker så kan jeg sette det på fatet og det snurrer rundt.. slipper å komme borti kaka og lage hakk når jeg skal snurre fatet/brettet rundt :) Typisk meg skjønner dere :)
Så jeg var på Dags Marked på fredag, der hadde de til 149 kr... men jeg dro senere på kvelden til Ikea, og der hadde de til 39 kr Wooohoooooo :)
Som dere ser så har jeg kjøpt meg dummies... dette skal jeg trekke med Sukkerpasta, og pynte i litt forskjellige farver... er planen ihvertfall. Dette er smart om du ikke er helt sikker på hvordan du skal pynte kaka. Her kan du da prøve deg litt frem til hvordan du vil ha pynten på kaka :) Dette er 3 forskjellige str, slik at dere ikke tror de sitter fast ihverandre :)

Så fant jeg noe annet på Ikea jeg har lyst å teste ut... denne beholderen... tenkte jeg skulle legge de baketingene jeg bruker mest, moddelereingsverktøy, smoothere osv i denne og ha den på kjøkkenet. Jeg er megaflink til å rote så kanskje denne hjelper meg å holde orden... ??? Mon tro ? :)
Jeg har også kjøpt den store slikkepotten, den synes jeg er megabra... bollen på Kenwooden er veldig høy og hver gang jeg brukte den lille slikkepotten hadde jeg like mye på hendene som på slikkepotten.. nå slipper jeg det :) Jeg har derfor invistert i slikkepott nr 2 :)
La den grønne der slik at dere kan se forskjellen på lengden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar