29. september 2011

Vår kjære Postmann Pat Oscar :)

Der jeg jobber har vi hatt en go og kjær postmann. Han gikk av med pensjon da han var 68 , og nylig fylte han 70 år. Og han ringte MEG for å bestille kake :)
Han er en allsidig mann, meget kreativ. Han har vært kjøreskole lærer i mange år, han driver å bygger noe til barnebarna, treskjæring, tegner FLOTTE tegninger, han har alltid en vits på lager, og han er skikkelig handyman :) Siden han har drevet mye med en spesiell sag som jeg ikke vet hvordan ser ut, laget jeg en enkel sag... med den sagen han bruker har han guttet av seg 2 fingre. Jeg viste ikke hvilken fingre han hadde mistet så det ble en på hver hånd :)
Så her er kaken jeg laget til hans 70 årsdag. Dette er Annas sjokoladekake med en sjokoladekrem. Trekt i sukkerpasta. Endel av pynten er marsipan.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar