25. september 2011

Lilac heart cake

Denne kaken var til et bryllup, ikke selve bryllupskaken for den skulle hun lage selv.
Det største hjertet er ganske så stort (ca 35 cm) og det lille er 25 tror jeg.
Det er Annas sjokoladekake med sitronfromasje,  etter brudens ønske. Jeg laget sitronfromasjen 2 ganger før jeg ble fornøyd. Jeg har aldri laget det til sjokoladekake, så jeg håper det smakte godt :)
Kaken er trekt i Lilac sukkerpasta, håper farven matchet brudekjolen litt ihvertfall :) 
Det var en stressende dag og jeg ville levere kaken før middagen satte igang. Men ble litt forsinkelser, så jeg satte kaken på speilet og pyntet det hjemme. Så var det bare å kjøre til lokalet hvor den skulle settes på kjølerom. Joda, da vi kom dit så fikk vi ikke kaken inn i kjølerommet for speilet var for stort... Så den ble satt en annet sted som var litt kaldt.
Men når jeg nå ser på bildet som ble tatt i bagasjen i bilen vår ( rakk jo ikke det hjemme) ble det masse refleksjon fra speilet. Så snille Veronica Nikolaisen har fjernet bakgrunnen for meg.
Men jeg ser også at jeg skulle hatt på 2 småroser ved splitten til den store og lille hjerte :(  jaja , forsent nå  :)
Den store rosen hadde forflyttet på seg under transport da.
Men ellers er jeg fornøyd :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar