22. oktober 2011

Ferrari med naken dame..

En venn av meg ville overraske forloveden sin med kake siden han har bursdag... spurte hva hun ønsket og hun viste ikke. Her var det snakk om siden han elsker å lage mat og bake... ba henne tenke litt mere, og da kom ønsket om Ferrari med en naken dame på panseret .)
Jeg har tatt bilder underveis hvordan jeg gjorde det og jeg vil komme tilbake til det med et innlegg hvordan jeg gjorde det om det er av interesse .)
Jeg tok bilder uten dama for jeg var langt fra fornøyd med den modelleringen. Satt oppe til kl 02 igår for å bli mest mulig ferdig. Hadde nok ikke verdens beste sukkerpasta. Og ansiktet lignet en ape synes jeg hihi... Må nok øve litt mere på mennesker, det er vanskelig synes jeg.

Her er noen bilder...



Stakkars dame, hun har bra uttørket kropp :) 

Dette er da en Ferrari 599 GTO 2011 modell etter hva min samboer fant ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar