23. oktober 2011

Velutstyrt mann...

En snill søster skulle gi denne til søsteren sin som fyller 20 år... denne har jeg skjært ut fra en liten langpanne. Jeg har brukt Marions kake som mal. Tok kopi og forstørret bildet av hennes kake. Forstørret til den størrelsen jeg trodde ville bli stor nok.
Så la jeg den på kaken, og skjærte etter. Som muskler og 6 pack brukte jeg det samme som cake balls. Veldig greit å lage bevegelser i kaker med det. Så slipper man å handskjære og det blir skjevt og plutselig så står man der med en mindre kake enn det man tror :)
Kaken er trekt i sukkerpasta, snurrebassen er ren sukkerpasta. Men b**ene er laget av cakeballs og trekt i sukkerpasta.. de ble vel litt store men... hehe
Ville ikke lage helt lik som andre har laget, så det ble lilla (etter en forsepørsel på Facebook siden min )siden jeg ikke greide å bestemme meg :) et innslag med et liten Playboy Bunnie ble det også :)

Håper kaken ble likt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar