16. november 2011

En kake til begravelse....

En kollega av meg spurte om jeg ville lage en kake til en begravelse. Jeg fikk frie hender. Jeg har aldri laget kake til en begravelse, så jeg var veldig usikker på hva jeg skulle pynte den med. Ville egentlig ha med NOE som fortalte om den avdøde, men hun sa bare gjør som du vil. Men det må jo være en "rolig" kake.
Så jeg bestemt meg for liljer, jeg elsker disse blomstene.
Da sønnen kom for å hente kaken, lurte han på om mamman hadde sagt hva hun ville ha på kaken... nei svarte jeg , jeg fikk frie hender til dette. Han ble litt stum for faren hans hadde sagt at cala liljer var hans favoritt blomster. Jeg fikk helt ståpels jeg da... ble så rørt at jeg traff riktig på pynten.
Resten av minnestunden var pyntet med samme blomster.

Glad for å kunne glede <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar