9. januar 2012

Babyshower kake til "Tarsjan" :)

Jeg synes Babyshower kaker er så morsomme å lage. Her sto jeg litt fast, men hadde utgangspunktet i den jeg laget til Celina Midelfart. Men ville ikke lage samme , jeg vil helst prøve å lage noe nytt hver gang.
Noen ganger finner man inspirasjon på nettet og kopiere, noen ganger kommer de bare rennene på ei fjøl...inspirasjonen altså :) Om jeg er veldig stresset og har mye å gjøre både på jobb og privat kan jeg ta lettvindte løsninger.
I det siste har jeg fått noen hendvendelser og de fleste ville ha samme kake. Men jeg prøver å gjøre LITT forandringer på kaken slik at de ikke er like.
Denne kaken var det ei som ville overraske venninnen sin med.

Sjokolade kake med  sjokolade frosting, trekk er noe marsipan og resten sukkerpasta.

Synes dette bildet passet litt til kaken hihi :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar