14. februar 2012

Happy Valentines Day

En barndomsvenn at min samboer er skikkelig forelsket så han ville ha en kake til sin kjære. Det skulle være sjokoladekake, røde roser og hjerte :)
Som noen av dere vet så greide jeg å falle på lørdag i slalom løypa, endte på legevakta og sitter nå med krykker og venter på å få time på MR.
Jeg hadde ikke så mye igjen av kaken så jeg bestemte meg for å prøve å få den ferdig.  STA, neida :)
Var vel heldig at alt var ferdig FØR dette skjedde, men måtte jo sette sammen produktet på søndagen. Det gikk ganske greit, men ikke lett å skrive skriften på toppen når jeg måtte sitte på en stol. Så skriften  ble litt skjev, men Espen ble fornøyd ihvertfall. 
Annas sjokoladekake, sjokoladefrosting , trekt i SP og det røde er marsipan.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar