21. april 2012

Endelig ROSA babyshowerkake :)

Det er en jentegjeng som jeg tidligere har laget noen kaker for som idag skal holde Babyshower for sin venninne. Jeg fikk frie hender, så jeg har laget denne etter det jeg har blitt inspirert av. Noen jeg beundrer stilen til er Trine fra Sweet2share, du finner bloggen hennes HER. Hun er bare råflink på blomster og jeg elsker bare stilen hennes. Så hennes stil var i min inspirasjon da jeg laget denne kaken.
 Den lille babyen fant jeg på en annen kake som var laget til en babyshower. Og den er kopiert rett fra den kaken :) Synes den var så søt :)
Jeg synes navnet Emine er så flott, det er jo tyrkisk, så jeg trodde hun som skal ha denne var det, men det er hun ikke.
Emine var faktisk navnet jeg ville hatt på min egen datter, om jeg hadde vært så heldig å få barn. 

Kaken er Annas sjokoladekake med sjokolademousse.
 Den er trekt med sukkepasta.
 Noe pynt i marsipan.

Her ser dere noen bilder av kaken <3








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar