13. mai 2012

World Craft kake til en konfirmant...

En kollega av meg ville gjerne at jeg skulle bake en kake til hennes stesønn.. eneste som betyr noe for han var WC... sjekket nettet og fant ikke så mye, det som fantes var VELDIG tidskrevende.. og det har jeg ikke mulighet til med kneet mitt. Så vi fant ut at vi skulle prøve bare boken...

Logoen er spiselig bilde.
Trekket ble "stemplet" med en impression mat.. jeg hadde bare med store ruter, men det fineste hadde vært den som er mindre. Neste på bestillingslisten :)
Trekket er marsipan, samme er det gråe. Hvit marsipan som er farvet med sort til en gråfarve, så malt med sølvmaling. Spiselig selvfølgelig.
Bladene er dustet med gull / brunt for å få en litt gammel stil.Jeg har også malt med alkohol ( som dunster bort ganske så fort) og mørk brunfarve for å få litt effekt og mere blank overflate.





Kaken ble mottat med begeistring av konfirmanten og selskapet .)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar