9. mai 2012

London cake show 2012 (mange bilder)

For første gang har jeg vært med på et slik cake show, morro var det og jeg skal så absolutt tilbake. 
I november/desember tror jeg vi bestemte oss for å reise, i januar bestilte jeg flybilletten.
I februar skjedde jo det kjedelige at jeg falt på ski og korsbånd og leddbånd røyk i kneet. Så alt ble plutselig så usikkert !! Men tapre Linda sa hun ville bære meg på ryggen så da tenkte jeg at ok, jeg reiser HEHE :)
Litt usikkert var det om Anna ble med og, men uken før var vi alle 3 sikre og hadde bestilt hotell/leilighet.

Vi kom ned torsdag kveld, siden vi var slitne så tok vi taxi inn (kostet 109 pund) , men vi vet nå at man kan bestille Air-Port shuttle som er halvparten billigere ( da vi reiste hjem kostet det 55 pund) Husk det neste gang du skal :)
Fredag morgen, opp og hopp, froskost og taxi til showet, var ikke dyrt, var vel verd det pga krykker osv.

Så her starter bildene og inspirasjonen :)

Men FØRST (etter frokost !! ) STARBUCKS..rett ved der vi bodde :) <3
Her står vi å venter på Anna som er inne å handler...



Her ser dere hvor nært vi bodde Tower Bridge , Starbucks er rett bak Linda som tar bildet...






Så til The Cake Show:



En av utstillerene brukte piperensere til sine figurer.. jeg husker ikke hva hun heter... men nydelig arbeid ihvertfall <3

Og jeg falt bare helt for denne søte elefanten <3

Sjekk disse skoene... bare fantasi som spiller inn... disse er fra : http://cakesbyximena.com/catalog/index.php


Denne var megastor, tipper alt bare er laget i sukker, at det ikke er noe kake der...denne gangen ..


Og vi gikk i kø... 

...og vi sto i kø... mange damer som ikke skjønner at det står noen bak dem som også ville se... 


Her begynner morroa :) Selve utstillingen... :




Tips til utdrikningslag for mannen ??



Megastor kake...


MYE arbeid.. nesten kongelig kake dette .)


Vi var på demo hvor hun viste oss hvordan hun laget denne karen.. kunne vel vært foruten men...



Men denne karen var mere morsom å se på :) Skotte, så skjønte nesten ikke hva han sa :) Paul Bradford.. her er hjemmesiden hans : http://www.designer-cakes.com/


Her er en av kakene hans... digget denne!!


Vi var også på demo av airbrush.. Anna kjøpte maskin så blir spennende å følge henne...



Sjekk denne, ikke rart den vant GULL :)


Denne vant også mener jeg..


ÅÅÅ.... elsker !!


Herlige farver !!!


Digger sko så denne var helt super, selv om jeg ikke går i så høye sko :)


Veskegal er jeg også :) Så elsker denne og...

Utrolig hva de lager..


Og der var showet over...Har flere bilder, men blir mye å legge ut alt .)
 Her bodde vi, supert sted å bo. Billig og lettvindt. Veldig sentralt, ca 10 min fra undergrunnen. Dette er The Circle , ligger rett ved Tower Bridge.


Her er vi å koser oss med middag etter showet, var mange steder å spise rett ved der vi bodde.
Vakre Linda har spist opp alt på tallerkenen .)


Vakre Anna :)


Slitne Elisabeth...


Anna og meg hadde våre faste plasser på T-banen... se blått skilt bak hodet mitt :)


Dette passet Linda å bemerke mange ganger... Her er vi på vei til Sugarshack :) Glemte å ta bilder der...


Her er vi på Jane Asher, liten og koselig kakebutikk som ligger mere i sentrum av London.

Må vel ha noen bevis på at jeg har vært her og .)


Rett på PP for å spise litt kaker, ble ikke "blown away" men sitron kaken Anna kjøpte var god...


Skikkelig uvær var det, så såvidt Linda orket å ta bilder...
hmmmm... hva skal jeg velge???


Anna kjøpte en slags sitron kake og Linda RVelvet, jeg en sitron cupcake ( ikke den beste men alt går ned) 


Så var det det å lese skilt ...etter at vi har tatt masse bilder av denne sæte kaken, flyttet den frem og tilbake.. så ser vi skilt, "DO NOT touch display cakes" ... jaja, ingen som kjeftet på oss .)


Her ser dere hvor vi bodde, veldig grei plass. Sovesofa i stuen hvor Anna sov...


Her var det mye latter, blir det når man deler rom med Linda :)


Så var det hjem igjen med fulle kofferter... Ikke dermed sagt at jeg handlet mest, men jeg hadde størst koffert.. min orange, Annas i midten og Linda sin blå... endte med at jeg måtte ha cakebaseène deres i min koffert, for jeg hadde størst koffert :)


Og vi kom oss trygt hjem med masse nye kakestæsj i kofferten og mange fine minner i <3

We`ll be back :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar