2. juli 2012

Til hestegal jente

Denne laget jeg i vinter en gang, har bare ikke lagt den ut av en eller annen grunn :) men her kommer den .)
Når man lager slike kaker er det smart å printe ut bildet man ønsker, som f.eks denne hesten. Så forstørrer jeg bildet i den str jeg vil ha kaken. Pass på at den passer brettet du skal ha kaken på  :)
Jenta som skulle ha denne hadde klare formeninger om hvordan den skulle være, lyse brun med enda lysere mane.
Jeg hadde aldri laget et slikt heste hode, før jeg startet viste jeg ikke HVORDAN jeg skulle starte, hvor skulle jeg bygge opp og hvor skulle jeg skjære  fordypninger. Men når jeg setter igang så går det av seg selv .)
Når den er ferdig trekt er det smart å ha litt spiselig pulver til å forsterke fordypningene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar