5. mai 2013

En Eventyrlig kake...

Jeg ble kontaktet av ei som lurte på om jeg ville lage bryllupskaken hennes, synes det er så stor Ære å bli spurt om dette, så jeg sa klart ja :)
Ikke bare det men i mellomtiden frem til bryllupet laget jeg dåpskaken til hennes sønn, og bursdagskaken til datteren.
Hun kom frem til at tema skulle være Eventyr.. så vi var litt frem og tilbake...
Farvene i Brudebuketten var dyp rød, lilla (cerise) og lys lys rosa. Så det skulle bli farvene på rosene på kaken.

Her ser dere kaken... den nederste delen er isopor "kake", grunnen er at de var 14 gjester så selve kaken trengte ikke være så stor.
Kaken består av min vaniljekake med ferske jordbær og sjokoladekrem. Trekt i sukkerpasta.






Litt flere bilder av kaken .)







Morsom kake å lage, takk til Lisett og Per Erik for at jeg fikk lage kaken deres !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar