6. oktober 2013

Prinsesse Tomine

Prinsesse Tomine har jeg hatt æren i å møte noen få ganger nå, en sjarmerende, morsom, nydelig og søt, tillitsfull, og en kanskje litt sta liten jente på 4 år :)
Hun ble da 4 år i slutten av august og holdt skikkelig PARTY helgen etter.

Nydelige Tone fra Tonerosedesign hadde ansvaret for det lekre kakebordet, HER finner du bloggen hennes, men masse tips til hvordan lage der perfekte selskapet!! Hun er bare helt fantastisk når det gjelder kaker og dekorering, min store helt .) <3 HER finner du kaken hun lagde til Prinsesse selskapet.

 Og sjefen sjøl, Lise fra Partyplanner og Festfabrikken gjore en helt suveren flott jobb i dekorering og andre detaljer. Det er godt at tyllet fra vårt bryllup kom til sin rette bruk i Prinsesse selskapet .) FESTFABRIKKEN er stedet du får alt du trenger til å lage flotte detaljer til selskapet ditt. Sjekk siden hennes, og ikke glem å nevne Vegasgirl som tilbudskode så får du 5 % avslag på kjøpet ditt!!
Da vi giftet oss brukte vi PARTYPLANNER til leie av stoltrekk, og drapering til taket, og for ikke å klemme baren, jeg bare elsket å ha den i bryllupet vårt!

Nok snakk, nå skal dere få se litt bilder :
Dette er  Prinsesse Tomine som blåser ut lyset, er de ikke søte de små kandalaberne ?? De får du kjøpt på tilbud nå hos FESTFABRIKKEN (direkte link)



Her er bildene av kaken jeg lagde til selskapet .)
Stikkordene på denne er jo selvfølgelig Prinsesse, men også rosa og gull. Her har jeg brukt gullspray,, men man kan jo også male med gull maling og det får du HER hos Festfabrikken. 


                                                                 Litt detaljer på kaken: 
                               Prinsessa svetta litt så hun ble litt blank i fjeset :) Var varmt og fuktig ute.
                                      Litt manding i ansiktet , men dette var før kurset jeg var på :)


                               Ikke verdens peneste frosk, men den er ganske liten og lagd i all hast :)

                                                              En ekstra krone måtte til :)


Mener å huske at str på kakene er 24 og 15 på disse kakene. Alt er trekt i sukkerpasta, foruten takene og frosken er marsipan. Sjokoladekkae med sjokoladekrem .

Så var det det flotte fantastiske kakebordet til Tone da :) Hun er bare helt fantastisk, som jeg har sagt tidligere, hadde jeg hatt 1 % kreativitet av det hun har hadde jeg vært superflink. Men slik er ikke jeg, jeg får inspirasjon fra andre bilder og tar litt her og litt der. Men min kake nu er faktisk min kake hehe .)



Har fått tilattelse fra både Lise Aulie og Tone A Røyneland til å bruke bildene deres :)
Tusen takk Lise for at jeg fikk lov å lage denne kaken, det var en skikkelig morsom jobb <3

Takk for titten :)
Ha en fantastisk søndag videre , kos dere i høstværet <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar