5. oktober 2013

Iphone kake..

Jeg blir så imponert over at noen kjører kjempelangt for å hente kake fra meg. Nina har gjort dette noen ganger nå, men nå har hun jaggu flyttet enda lengre unna... bøyer meg i støvet <3
Denne gangen var det 2 stk som skulle feires, og tydeligvis er Iphonen viktig for disse 2 :)

Jeg måtte ha datahjelp til bildet, ( Tusen takk til Susanne!! )  jeg er skikkelig teit når det kommer til slike ting. Tror jeg burde komme meg på Photoshop kurs en gang i fremtiden .)

Dette er sjokolade kake til 35, men holdt nok til flere enn det, jeg liker at det skal være nok kake .)

Trekt med sukkerpasta og bilde er laget av Linda Breen. Var litt vanskelig å få det pent pga at det er "laget" på tlf , så ble nok ikke helt perfekt pga det . Har ikke noe med hun som skreiv det ut :)

Om du skal lage en slik kake anbefaler jeg at bildet bare er halvparten av et A4 ark, det jeg har er A4 og ble for stort synes jeg. Bare et tips, vel og merke om du ikke skal ha kjempestor kake da.

Tok utgangspunkt i min egent iphone, den hadde jeg for hånden mens jeg satte på duppeditter på siden :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar