19. november 2013

Ole Brum liker å strikke Mariusgenser... kake .)

Fikk en forespøsel fra ei jente som ville gi venninna si en kakegave :)
Utfordringen her var Ole Brum som strikker og som elsker Marius mønsteret.

Dette er sukkerbrød med bringebær syltetøy og vaniljekrem. Trekt i Pals ekstra hvite marsipan.

Må si det var vanskelig å få mønsteret på Mariusgenseren... jeg manglet et verktøy jeg brukte til å lage blomster på negler... den gang jeg drev med negler.

Tenker da på et verktøy lik dette :



Du finner det HER, og det er laaaangt billigere å kjøpe det på Ebay, jerg betalte 4 pund for disse da jeg var i England 2 uker siden.
Disse er også fine å dotte øyner om du skulle trenge det :)
Et lite tips fra meg <3

Så var det kaken da :)

Her er bildene av kaken .) Valgte litt knallefarver :)






Litt nærmere av Ole Brum :)






Ha en flott uke, jeg skal prøve å få lagt ut endel kaker nå :)
Håper dere finner litt inspirasjon av å se på kakene jeg lager. Er det noe dere lurer på er det bare å spørre :)

klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar