20. juni 2012

And the winners are................

Da skal vi endelig trekke vinnerne.. jeg har gått igjennom 2 ganger og håper virkelig ikke det er flere kommentarer av samme person.. jeg fant ingen ihvertfall :)

da går denne 1 premien til :



Som da er :

Ina A.P.

" Oi, så mye flott! Prøver lykken :)

Mvh
Ina A P." 
(Du må sende meg email med adressen din, emailen min finner du på kontakt fanen her på bloggen :))

Så  premie nr 2 :



Går til : 
Som er : 
Trine Als
"lle det være deligt at vinde sådan nogen fine grønne forme :)
Dejlig blog du har, jeg følger den tæt og suger til mig af al inspirationen :)

Hilsner fra Trine Als"
 
Og sist men ikke minst : 
 
 Går til :
  Som er: 
Monika Taarneby
"Liker begge sidene på FB og her er kommentaren :) Så jeg er med :)
Mvh Monika T"
 ...............................................................................................................................................................................................
Jeg har egentlig ikke hatt noe med trekkingen da en kjekk jente som heter Marit hjalp meg med å få disse random bildene :) Så alt har foregått veldig rettferdig. 
Jeg er utrolig takknemlig for all besøk som har vært her og for at dere har lagt igjen kommentar. 
Og TUSEN takk til Partyplanner som sponser denne giveawayen :) Er veldig glad for så flotte gaver Lise !! 
 Så snart jeg får adressene deres og jeg får pakket inn dette så blir det sendt .) 
 
Ha en riktig Flott sommer alle sammen.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar