2. juni 2012

Ny giveaway... :)

Da er det på tide å ha en giveaway igjen, og denne gangen er det de flotte cupcakeformene som du IKKE trenger å ha form til. Disse setter du bare rett på platen i ovnen.
Og denne gangen valgte jeg grønn, vi har jo hatt en omgang med rosa og lyseblå :)
Jeg velger å dele opp alt Lise sponset, slik at flere får gleden av å vinne .)

Grønn = Frihet og selvstendighet. GRØNN energi betyr kjærlighet og vennskap. 

1 Premien: 
50 grønne cupcakes former
25 papp krus
1 pakke sugerør/ til cakepops
1 Veske holder ( denne er veldig smart om du er på feks restaurant, istedet for å henge vesken på stolen har du vesken under bordet rett ved siden av deg.)

                                                            


2 premien: 
30 grønne cupcakeformer
1 stk smoother
1 pakke rosa modellerings verktøy



3 premie: 
30 grønne cupcakeformer (midten)
6 stk brune former
6 stk grønne



Hva DU må gjøre for å være med i giveawayen ?? 

1. Like siden min : Sweet Creations of Elisabeth  på Facebook , den finner du HER 
2. Like siden til Partyplanner, den finner du HER 
3. Skrive en kommentar her på bloggen, husk navn og email slik at jeg får tak i deg .) 


It`s just so simple as that <3 

Denne gangen øker jeg og sier at jeg vil ha 100 kommentarer. Har jeg det innen 14 juni ( som er min samboers bursdag <3) trekker jeg da. Hvis ikke, venter jeg til vi har 100 :) Så del linken videre og husk at jeg blir veldig glad om dere deler sidene våre på Facebook :) 

PS, kommentarene deres vil ikke vises på bloggen før jeg har godkjent hva dere skriver. Skal vist være lettere å kommentere da .)





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar