22. september 2012

Hvit drøm...

Å lage bryllupskake er et utrolig stort ansvar føler jeg. Noen år tilbake laget jeg en bryllupskake som jeg trodde jeg hadde kontroll over men jeg fikk skikkelig bryllupskakenerver etter den. Det var fuktig vær, kaken rant og ogogogog... jeg må innrømme at jeg ble skremt.
Men det er over nå, jeg er på rette vei nå, og har fått prøvd meg på noen i ettertid, vet bare hva jeg sier nei til hehehe... marsipankake på høsten og kaker oppå hverandre hehe .) DET sier jeg nei til :)

Bruden ønsket en helt hvit kake, og sjokoladekake med mokka.
Den underste og øverste er med mokka krem, den i midten er sjokoladefudge krem.
Alle kakene er trekt med sukkerpasta.
Rosene er også laget i sykkerpasta.





Første gang jeg har prøvd meg på rosetopp. Synes den ble litt fin jeg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar